Pravila in pogoji poslovanja

Pravila in pogoji poslovanja

Pravila in pogoji poslovanja

Pravila in pogoji poslovanja

 

 

 

Prosim, da pazljivo preberete vse navedene pogoje poslovanja, kajti pred opravljenim nakupom se morate le s temi tudi strinjati. Če vas karkoli moti v teh pogojih nas pred nakupom o tem povprašajte. Pika Servis d.o.o si  pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni stranihttp://www.mojsvet.si,kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si pred vsakim nakupom, ko morate tudi označiti, da se s pogoji strinjate, le te preberete.



 

 

 


Nakup v spletni trgovini pikanet


Podjetje PIKA SERVIS d.o.o. je za vse svoje stranke in vse ostale, ki slučajno ali preko kakršne koli spletne povezave pridejo na spletno stran http://www.pikanet.si/trgovina, pripravilo pregled in ponudbo artiklov iz spletnega prodajnega programa podjetja PIKA SERVIS d.o.o.

Spletna trgovina omogoča nakup oz. izdelavo informativnega predračuna, ki ima veljavnost praviloma 3 delovne dni. Ker deluje spletna trgovina na principu XML-jev od dobaviteljev (torej direktno iz zalog dobaviteljev v Sloveniji), ki se posodabljajo min. 5 krat na dan se lahko zgodi, da kak artikel poide oz. zmanjka in ga potem kupec ne more dobiti v danem roku. Če se slučajno kaj takega zgodi, bomo kupca nemudoma o tem obvestili in mu predlagali alternativno rešitev oz. zavrnili naročilo še preden pride do sklenitve pogodbe. Ne plačujte predračuna starejšega kot je njegov rok veljave, niti preden ne dobite potrjen Email, da je artikel naročen, kar pomeni, da je za vas tudi rezerviran!  
Cena velja v trenutku oddaje naročila !
Skozi korake nakupa vas spremljajo navodila oz. razlage, ki vam pomagajo skozi postopke nakupa. 

Če ste skozi  nakupovanje ali klikanje po spletni trgovini našli kako napako, Vas naprošamo, da nam jo posredujete na elektronski naslov info@pikanet.si . Hvaležni vam bomo, saj smo samo z vašo pomočjo lahko boljši oz. uspešni.


Naša spletna trgovina je odprta 24 ur na dan, vsak dan. Prav zato si družba PIKA SERVIS d.o.o.. pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani elektronske trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine. 

Ponudba in pogodbe na daljavo v spletni trgovini so v celoti objavljene v slovenskem jeziku. Spletna trgovina posluje samo na ozemlju Republike Slovenije. Prodaja in dostava blaga je zaenkrat možna samo na ozemlju Republike Slovenije. 

Nakup v spletni  trgovini pikanet je dovoljen samo polnoletnim osebam. Če se za nakup odloči mlajša oseba od 18 let, le ta s strinjanjem potrjuje, da je nakup opravila  z vednostjo staršev ali skrbnika. 

Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Murski Soboti ob uporabi in upoštevanju slovenskega prava in zakonov.

 

 

 

 

 

Informacije


Nekaj na kratko  o PIKA SERVIS d.o.o.

 

Že od leta 2002 uspešno skrbimo za  naše kupce, s skrbno izbrano strojno računalniško opremo, potrošnim materialom, predvsem pa tudi storitvami.

Na storitvenem področju dajemo velik poudarek na kakovostno opravljenimi servisi in hkratnim svetovanjem, bodisi v podjetjih ali pa pri fizičnih strankah.

Poleg klasičnih informacijskih storitev, pa podjetje Pika servis d.o.o. ponuja tudi celovite spletne rešitve. Od gostovanja in registracije domen, do izdelave spletnih strani, aplikacij, portalov in 3D predstavitev.

Tako lahko podjetnik, podjetje ali pa fizične  osebe s kakim statusom ali brez njega dobijo pri nas celovite spletne rešitve, s katerimi se predstavijo na spletu in kjer so dosegljivi 24ur na dan 365dni v letu.

Naša največja skrb je zadovoljstvo kupcev in podjetij, kjer s svojo prilagodljivostjo zadovoljimo še tako zahtevnega kupca.

Veliko pa sodelujemo tudi z osnovnimi in srednjimi šolami, ter univerzami, kot dobavitelji in vzdrževalci informacijske opreme in potrošnega materiala. S svojo konkurenčnostjo smo prav-gotovo prava izbira.

S spletno trgovino želimo razširiti krog svojih zadovoljnih kupcev, prav tako pa poenostaviti sistem naročanja oz. nakupa. Individualno obravnavamo vsako zahtevnejšo stranko in ji po želji priredimo sistem naročanja, tako da je enostaven in pregleden.

 

 


Uvajamo sodoben način prodaje, kjer ni najpomembnejše, da prodaš, ampak da kupec dobro in kvalitetno kupi. Zato naš stari slogan pove največ.

»MI VAM RAČUNALNIKA NE PRODAMO -POMAGAMO VAM GA KUPITI«




PIKA SERVIS d.o.o.
Obrtna ulica 22
9000 Murska Sobota
tel.: (02) 537 11 44, fax: (02) 537 11 45, servis: (041) 380 838

e-pošta: info@pikanet.si
Transakcijski račun: 
 SI56 0451 5000 2600 011   NKBM
Identifikacijska številka.: SI68745524, matična številka: 63818061

 

SMO ZAVEZANEC ZA DDV !

 

Dostava


Ob nakupu nad 100,00 EUR, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno, na katerikoli naslov v Sloveniji. Ob nakupu do 99,00 EUR, pa vam zaračunamo 6,00 EUR za pakiranje in dostavo. Blago pošiljamo po navadni in hitri pošti . Cenik si lahko ogledate na tej strani : POŠTA CENIK

Blago, ki je naročeno po povzetju bomo poslali na vaš naslov v roku  1-3 delovnih dni.

Blago, ki je naročeno z predplačilom, pa prav tako v 1-3 delovnih dneh na vaš naslov.

 

Večino blaga se pošilja direktno od dobavitelja na vaš naslov zato velja:
-če je embalaža ob prevzemu kakorkoli poškodovana, jo preglejte skupaj z dostavljalcem- poštno službo, ki vam paket pripelje. Ob poškodovani embalaži skrbno preglejte tudi vsebino paketa in napišite zapisnik o vsebini!

-če je artikel poškodovan, mu paket brezkompromisno vrnite ! Poznejših poškodbenih reklamacij zaradi dostave, brez zapisnika nikakor ne bomo upoštevali!

Kupljeno blago ima garancijo kot je to navedeno na računu in priloženem garancijskem listu. Prav tako imate na garancijskem listu ali računu tudi seznam pooblaščenih servisov, na katerega se obrnete v primeru okvare, ali kakih drugih težav. O vseh nevšečnostih in težavah ob dostavi, nas je potrebno nemudoma obvestiti po telefonu 
02 537 11 44 ali pa na E-pošto info@pikanet.si.

Za več informacij o dostavi pišite na info@pikanet.net

 

 

Reklamacije


Do reklamacije ste upravičeni po zakonu o varstvu potrošnikov, ki določa kako ukrepati v primerih ko je potrebno sprožiti postopek reklamacije.

Reklamacijo lahko uveljavljate v naslednjih primerih:

 -če je prodajalec poslal napačen artikel,

- če je prodajalec poslal napačno količino,

- če se naročilo kakorkoli drugače razlikuje od blaga, ki ga je kupec dejansko prejel.

Svetujemo, da se najprej preko elektronskega naslova:  info@pikanet.si  posvetujete s prodajalcem kako in kaj, ali pa pokličete na telefonsko številko 02 537 11 44 (od 8:00 do 18:00) in se pogovorimo za kaj gre.

Postopek reklamacije:  Če opazite kakršno koli napako (nepravi izdelek) ali okvaro izdelka, prosimo, da nas čimprej kontaktirate, da skupaj ugotovimo najhitrejšo možno pot za njeno rešitev. Na priložen list papirja, ki ste ga dobili ob artiklu, napišite razlog reklamacije in po možnosti v originalni embalaži pošljite izdelek na naš naslov na svoje stroške. Če originalne embalaže nimate, spakirajte izdelek v dobro zaščiteno embalažo, da se med pošiljanjem ne bi dodatno poškodoval. Zato OBVEZNO pošljite paket z artiklom z oznako LOMLJIVO. V primeru, da bo reklamacija upoštevana, vam bomo stroške pošiljanja povrnili. Torej ne pošiljat na račun naslovnika, ker bodo ti paketi zavrnjeni! Prav tako se ne sme pošiljati blago po povzetju!

Reklamacija ni možna za naslednje artikle:

 CD in DVD medji, ki vsebujejo kakršne koli avtorske oz. licenčne pravice (programska oprema), kakor tudi ne za spletne storitve, ko se opravi aktivacija (gostovanje,domena,…), če le te storitve delujejo praviloma brezhibno.

Prav tako reklamacija ni možna na potrošni material kot so papir ,kemični, tonerji, kartuše,… V primeru okvare tonerja ali kartuše, pošljete reklamacijo direktno na pooblaščeni servis, kot to piše v priloženem reklamacijskem zapisniku.

Stvarna napaka
Kupec ima pravico uveljavljati stvarno napako na artiklu v obdobju dveh let od nakupa . Kupec je dolžan takoj obvestiti prodajalca o stvarni napaki oz. največ dva meseca po odkritju napake!  Stvarno napako mora potrditi proizvajalec oz. izvedenec. V tem primeru je stranka upravičena, do delne ali celotne povrnitve škode oz. do odprave napake. (ZVPot člen 37) .

Izsek_

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Prostovoljna garancija

Prodajalec ne daje nobenih dodatnih prostovoljnih garancij. Vse garancije so priložene od uvoznikov oz. proizvajalcev !


V upanju, da do reklamacij ne bo prihajalo vas lepo pozdravljamo PIKANET TEAM.

Kontakt

Kontaktne informacije

PIKANET 
PIKA SERVIS d.o.o.
Obrtna ulica 22
9000 Murska Sobota
SI68745524
www.pikanet.si
TRR 
 SI56 0451 5000 2600 011   NKBM
Tel 02 537 11 44
Fax 02 537 11 45

Kontaktni E naslov info@pikanet.si ali servis@pikanet.si 

Za vsa morebitna vprašanja, kakor tudi predloge, pohvale in graje, nas lahko obvestite preko obrazca, ki se nahaja na tej spletni strani.

Za vse nujne informacije in vprašanja, nas lahko pokličete na 
tel. 02 537 11 44, med delavniki od 8:00 do 18:00 in ob sobotah od 8:00 do 13:00

Veselimo se vaših klicev in pošte, saj bomo samo z vašo pomočjo najboljši.

Hvala

 

 

Plačila

Cene veljajo izključno v spletni trgovini in jih ni mogoče fizično uveljavlati v trgovini podjetja Pika Servis d.o.o.

V spletni trgovini Pikanet lahko plačujete na naslednje načine:

- Z nakazilom direktno na naš transakcijski račun št. SI56 0451 5000 2600 011 Nova KBM in sklicno številko , ki je enaka številki ob naročilu v naši spletni trgovini(e-bančništvo, nalog za prenos,..) ,

- po povzetju, (plačate poštarju, ko paket pripelje na dom) Pri plačilo po povzetju dostavljalec zaračuna dodatno manipulativne stroške po njihovem veljavnem ceniku.

- če se odločite za osebni prevzem, pa lahko plačate z naslednjimi kreditnimi karticami(Diners, EuroCard/MasterCard, Visa,BA,..) in seveda z gotovino.
 POZOR!  V primeru plačila z katerokoli od naštetih plačilnih kartic ali pri nakupu na kredit, se cena kupljenega artikla poviša za 4% (manipulativni stroški), ker cene spletne trgovine veljajo izključno za GOTOVINSKA PLAČILA in NAKAZILA!

- Ob prejemu blaga boste dobili tudi originalni račun in garancijo za produkt, s katerim ob morebitnih težavah uveljavljate garancijo.

Uvedli smo tudi boniteto za vse naše registrirane uporabnike in sicer v obliki kode za popust. Koda za popust se lahko uveljavlja na določeno skupino artiklov ali na kak posebni akcijski  artikel in je časovno omejena! Kodo dobite preko E-maila (registrirani uporabniki) in se lahko porabi le enkrat na uporabnika. Obstajata dve različni obliki kode za popust. Prva je v obliki vrednosti, torej npr. koda za popust 5EUR. Pri tej se odšteje znesek 5 EUR od zneska nakupa artiklov , kjer pa se ne upošteva znesek poštnine ali drugih manipulativnih stroškov, le ti se plačajo v vsakem primeru in se ne obračunavajo z kakršnim koli popustom! Drugi oblika pa je koda za popust v obliki procenta  %  ne glede na znesek nakupa. Pri tej se odšteje procent, ki je določen s kodo za popust. Koda za popust je lahko prenosljiva tudi na drugega uporabnika, npr. prijatelja in jo le ta prav tako lahko izkoristi v danem časovnem obdobju.



Za več informacij nam pišite na info@pikanet.si

 

Vračilo blaga:

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči pisno po elektronski pošti natrgovina@pikanet.si ali po faxu na tel. 02 537 1145, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Vrnete nam ga pa lahko v 14 dneh po sporočilu o odstopu v originalni embalaži in nepoškodovano. Edini strošek, ki bremeni kupca je neposredni strošek vračila blaga. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik ima pravico do povrnitve celotne kupnine skupaj s stroški, ki so pri nakupu nastali (poštnina in eventuelno odkupnina).

Vračilo blaga ni možno za naslednje artikle:

 CD in DVD medji, ki vsebujejo kakršne koli avtorske oz. licenčne pravice (programska oprema), kakor tudi ne za spletne storitve, ko se opravi aktivacija (gostovanje,domena,…), če le te storitve delujejo praviloma brezhibno.

Prav tako odstop od pogodbe ni možen na potrošni material kot so papir ,kemični, tonerji, kartuše,… V primeru okvare tonerja ali kartuše, pošljete reklamacijo direktno na pooblaščeni servis, kot to piše v priloženem reklamacijskem zapisniku.

Če se ob vrnitvi ugotovi, da je z artiklom vse vredu (nerabljen in nepoškodovan) in da je tudi kompletna vsebina  vrnjena, vam brezpogojno vrnemo denar na vaš transakcijski račun. Stroške pošiljanja ob vračilu blaga, pa nosi kupec sam, kar pomeni, da je potrebno blago poslati nazaj na lastne stroške in označiti paket z  LOMLJIVO oz PAZLJIVEJŠE RAVNANJE !

Priporočamo vam, da nas o nameri vrnitve predhodno pokličete na tel 02 537 11 44 ali pa obvestite na elektronski naslov info@pikanet.si .

 

 V spletni trgovini PIKANET ni artiklov, ki jih ne bi bilo mogoče vrniti po pošti oz. da bi pri tem nastali kaki drugi transportni stroški !


SPORI IN PRITOŽBE


PIKA SERVIS, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 02 537 11 44, pošljite elektronsko sporočilo na info@pika-servis.si ali nam pišite na naslov PIKA SERVIS d.o.o.Lendavska 29D, 9000 Murska Sobota Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList. Družba PIKA SERVIS, d.o.o. priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca:

Izvajalec IRPS*Poslovni naslovE- naslovTelefon in faks
Evropski center za reševanje sporov

Tomšičeva 6

1000 Ljubljana

info@ecdr.si

T: 08 205 65 90

F: 01 244 99 95


 

 

 

Postopek naročanja:

 

Postopek nakupa blaga  v spletni trgovini PIKANET (tehnični koraki, ki vodijo k sklenitvi  pogodbe)

 

 

Oddaja naročila: Kupec po vnosu vseh potrebnih podatkov klikne na gumb POTRDI NAROČILO. Pri tem se avtomatično kreira predračun z vsemi potrebnimi informacijami. Praviloma je predračun veljaven 3 delovne dni. Kaj je stranka naročila, njen naslov in seveda vsi potrebni podatki o dobavitelju za plačilo predračuna, ki ga kupec dobi po elektronski pošti.

 

 

Potrditev naročila iz strani dobavitelja: Predračun kupca dobite na Vaš elektronski naslov prav tako pa se hrani   v naši bazi E -trgovine, kjer ga pregledamo, preverimo dobavljivost in če je vse v skladu z naročenim, stranka dobi obvestilo na elektronski naslov, s statusom BLAGO JE NAROČENO.

Prosim, da pri naročanju pazite ali je blago na zaloga ali ne, ker bomo naročila z zalogo NE zavrnili, saj v tem primeru izdobava ni možna!

Kupec mora upoštevati  vrsto plačila, ki ga je izbral pri oddaji naročila.

 

 

Blago je odposlano: Kupec dobi obvestilo še, da je bilo blago odposlano. Da se blago odpošlje pa mora biti izpolnjen pogoj plačila, oz. plačila po povzetju, če je bilo tako navedeno ob naročilu. Če se je kupec odločil za osebni prevzem, pa itak pride iskat artikel v našo trgovino na Markišavsko ulico 2, kjer se prav tako izvede željen način plačila.

 

Kupec ima tudi možnost, da preden dobi drugi Email (BLAGO JE NAROČENO) se pravi pred statusom naročila,po telefonu ali pa kar direktno v pregledu naročil, naročilo prekliče, naročilo dobi v tistem trenutku status, preklicano in se ga naprej ne obravnava.